Subject: FW: Voorude avamine
From: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
To: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 13:32:33 +0300

From: Kaidy Aljama <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 26, 2024 10:25 AM
To: Ülle Luide <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Ave Schultz <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Voorude avamine

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere, Ülle

Palun avada vaimse tervise teenuse toetuse taotlusvooru alates 01.07. 
Eelarve 235 137 eurot.

Saadan sulle pressiteate ka, kui see minuni jõuab.

Tervitades

Kaidy Aljama
kogukonna teenuste koordinaator
Vaimse tervise osakond
Sotsiaalministeerium

  _____

[email-masked]

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

 <https://sm.ee/>

From: Ülle Luide < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, June 25, 2024 10:36 AM
To: Kaidy Aljama < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Voorude avamine

Tere, Kaidy

Palun saada mulle kiri, et 01.07 avada vaimse tervise voor summaga see ja 
see😊

Oleme muidu püüdnud kõik avamiseks vajalikud sammud ära teha, et siis saaks 
ka kohe kodulehele info panna.

Parimat

Ülle

From: Ülle Luide
Sent: Wednesday, June 12, 2024 2:27 PM
To: 'Kaidy Aljama' < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Voorude avamine

Tere, Kaidy

Väga hea uudis, oleme valmis 01.07 vooru taasavama😊

Parimat

Ülle

From: Kaidy Aljama < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, June 12, 2024 2:05 PM
To: Ülle Luide < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Voorude avamine

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere, Ülle

Sain info, et asjad liiguvad edasi ning saame hakata vooru avamise peale 
mõtlema.

Käskkiri on hetkel allkirjastamisele minemas ning sellega läheb umbes nädal+ 
(sõltub puhkustest).

Vaadates sinu puhkust, siis võiks avamise aeg olla näiteks 01.07 (minnes 
kindla peale välja)? Vaata üle ja anna märku, mis teie jaoks reaalne tundub, 
siis saame kommunikatsiooni teha 😊

Vaimse tervise teenuse toetuse osas suurendatakse taotlusvooru summat 235 
137 euro võrra. Palgatoetusele lisaraha ei suuna kuna seal hetkel on 
piisavalt ja voor on avatud.

Eelmise kahe lause selgituseks veel: 2023. aastast kanti 190 598 eurot üle 
KOV vaimse tervise teenuse toetuse meetme vahendeid. Lisaks kanti 2023. 
aastast üle 118 039 eurot KOV psühholoogide palgatoetuse vahendeid, mida 
vähendati kohe 2024. a lisaeelarvega summas 73 500 eurot (seda vähendamist 
mainisin telefonis sulle ka).

Kogu jääk summas 235 137 eurot suunatakse KOV vaimse tervise teenuse 
toetuseks.

Tervitades

Kaidy

From: Ülle Luide < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 4:15 PM
To: Kaidy Aljama < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Minu puhkus

Tere, Kaidy

Teavitan teid,  milline on minu lähiaja puhkusegraafik😊 17.-21.06 ja juulis 
08.-26.07.

Parimate soovidega

Ülle

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.